Westland

Digitale presentaties 2021

Op 28 januari heeft Afdeling Westland haar leden in de gelegenheid gesteld om een digitale presentatie van Suze Peters uit Moordrecht te volgen. Het onderwerp was: 'Plaagdieren zijn onmisbaar voor de biodiversiteit in je tuin'. Deze presentatie vond via ZOOM plaats en was georganiseerd door Groei & Bloei Nijkerk.

De Ledenbijeenkomst kon dit jaar geen doorgang vinden.

Op 17 februari 2021 vond er een presentatie plaats van Gerard van Buit via Groei & Bloei Leiden van Gerard van Buiten. Leden van Westland konden deze ook digitaal volgen.

Op woensdag 7 april is er via Zoom een presentatie door onze afdeling gedeeld van Margareth Hop uit Bodengraven (Actifolia). Deze presentatie ging over waterbeheer in de tuin. In 2022 komt Margareth bij afdeling Westland weer fysiek een presentatie verzorgen.