Westland
bekijk online

Tussendoortje no. 178 d.d. 20 oktober 2023

Het regent dat het giet en na al die mooie zomerse najaarsdagen moeten we er weer aan geloven: de herfst is in het land. Door de regen moeten we helaas klusjes als het planten van bollen en het binnenhalen van potten uitstellen, daarom even dit berichtje om u wat op te fleuren. Kijk ook alvast eens in de agenda, want er staan al weer een aantal mooie thema-avonden gepland voor de komende maanden: westland.groei.nl/agenda!

A.s. woensdagavond 25 oktober is Marieke Nolsen bij Groei & Bloei Westland en toont zij haar presentatie: De Pluktuin. Dus heb je een pluktuin of je een pluktuintje aanleggen, of wil je gewoon een avond in een soort FLOWERHEAVEN bivakkeren dan zou Marieke het enorm leuk om je op deze avond te ontmoeten en je te inspireren. Locatie: Zalencentrum De Ontmoeting om 20.00 uur. Zaal open om 19.30 uur. westland.groei.nl/agenda.

Hartelijk bedankt! RaboClubSupport

Hartelijk bedankt, dat u aan ons heeft gedacht tijdens de RaboClubSupport campagne!

We zijn er blij mee!

Hopelijk staan we volgend jaar weer in uw rijtje!