Westland

Tussendoortje no. 158 d.d. 5 september 2022

Water in de tuin

Nog steeds is het zomers weer en zijn de temperaturen hoog. Gericht water geven is daarom noodzakelijk om planten te laten overleven. Hopelijk komt er binnenkort weer wat regen. Over water in de tuin hebben we trouwens een avond op het programma staan. Margareth Hop van Actifolia zal deze avond verzorgen op woensdag 12 oktober a.s. Meer informatie volgt op korte termijn. Zet de datum alvast in uw agenda!

Presentatie over bomen voor kleine tuinen

Eerst hebben we verder de avond met Cor van Gelderen van Esveld op woensdag 14 september a.s.

Meer informatie in vorige nieuwsbrief en op https://westland.groei.nl/agenda

RaboClubSupport van start

Bent u lid van Rabobank Westland, dan kunt u vanaf vandaag, 5 september t/m 27 september uw stem uitbrengen op uw club of vereniging via RaboClubSupport....

We zouden het fijn vinden als u bij het stemmen ook aan Groei & Bloei Westland denkt!! Alvast bedankt!